måndag 10 december 2012


 Glad andra advent. Jag har fått en begagnad skanner av min mor som jag ska börja använda så fort jag införskaffat en strömkabel som passar. Då kan jag lägga upp dagsaktuell satir varje dag, kanske. Jag var på Clas Ohlson och köpte en sån där sladd med multi-utgångar, men kan ni tänka er att inte en enda passade. Jävla dåligt egentligen.

Håll till godo med några läskiga spökbilder så länge.






Spöken är ju lite på tapeten i och med årets julkalender. Själv tror jag inte så värst på spöken. Bland annat har jag svårt att svälja idén om att något från en annan verklighet skulle kunna knytas till specifika platser, klockslag o.s.v. i vår verklighet. Det är det som bilderna handlar om. Kändes kul när jag hittade på dom, kanske inte lol-kul men ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar