söndag 25 november 2012

I helgen har jag varit i Umeå och hälsat på och varit lite flytthjälp åt min kamrat Arvid. Det har varit roligt med roliga människor osv. Arvid sjunger första mezzosopran i vår punkorkester Kronofogden. Vi har nyss släppt en split-LP med bandet Inkvisitionen. På lördag har vi dubbelspelning i Delsbo, först för juniorerna på fritidsgården och senare på kvällen på Gammeln/Pub Dellen. Facebookeventet finns här: http://www.facebook.com/events/224815647650738/
Om man vill kolla på bilder av skivan och en massa massa annat ballt kan man gå in på kronofogdenband.blogspot.se. Den länken ska jag sätta fast där till höger när jag fattat hur man gör också.
 Annars uppdaterar jag mest för uppdaterandets skull, känner mig rätt hjärndöd efter flera dagars intensivt umgänge. Snart ska jag repa med vårt nystartade psykedelia-band. Så, det var nog allt jag får ur mig idag utan att bli trött/ledsen. Peace.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar